Spółki tworzące Grupę Medyczną TOMMED:
Centrum Medyczne Tommed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Ośrodek Diagnostyki Spółka Komandytowa
Centrum Medyczne Tommed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością PROF-MED Spółka Komandytowa
Centrum Medyczne Tommed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Tommed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Frączyk i Wspólnicy Sp. z o.o.
Wszyscy pracownicy współuczestniczą w realizacji Polityki Jakości i Bezpieczeństwa i ponoszą odpowiedzialność za jej wdrażanie. Promowanie bezpieczeństwa pacjenta jest najwyższym priorytetem w Grupie Medycznej Tommed. W celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentom oraz bezpieczeństwa prawnego pracownikom i podmiotowi wprowadzamy procedury, instrukcje, ścieżki postępowania i mapy procesów, które są drogowskazami minimalizującymi ryzyko występowania zdarzeń niepożądanych.
Kultura organizacyjna, którą tworzymy, opiera się na wypracowanych wspólnie wartościach:
Na Politykę Jakości i Bezpieczeństwa w Grupie Medycznej Tommed składają się:
Dyrekcja Grupy Medycznej Tommed deklaruje pełne zaangażowanie i wsparcie pracowników w utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem.
Katowice, dnia 15.10.2025 r.
Centrum Medyczne Tommed Sp. z o.o. Ośrodek Diagnostyki Sp. K >>
Centrum Medyczne Tommed Sp. z o.o. >>
Centrum Medyczne Tommed Sp. z o.o. Prof-Med Sp. K >>
Bezpieczeństwo Informacji wpisuje się w priorytetowe zadanie Centrum Medycznego Tommed Sp. z o.o. Ośrodek Diagnostyki Sp. k. z uwagi na konieczność zapewnienia poufności, integralności i dostępności informacji związanej z procesem świadczenia usług medycznych.
Polityka Bezpieczeństwa Informacji (PBI) stanowi deklarację zapewnienia wsparcia i zaangażowania Dyrekcji Ośrodka w proces planowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia SZBI zgodnie z wymaganiami normy ISO/IEC 27001 oraz oczekiwaniami interesariuszy.
Dyrekcja Ośrodka, doceniając znaczenie procesu utrzymywania bezpieczeństwa informacji, ustanawia PBI w celu wyznaczenia kierunku działań zmierzających do realizacji i utrzymywania systemowego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem informacji.
System SZBI został wdrożony w następujących oddziałach:
oraz wszystkich komórkach wspierających działalność powyższych oddziałów.
Celem SZBI jest osiągnięcie poziomu organizacyjnego i technicznego, który:
Powyższe cele realizowane są poprzez:
Szczególną rolę w SZBI odgrywa bezpieczeństwo przetwarzania danych medycznych wytwarzanych w Ośrodku oraz informacji powierzanych przez pacjentów. W celu zapewnienia należytej ochrony tych zasobów, Dyrekcja powołała Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz niezależnego audytora, zadaniem powołanych ról jest stały monitoring bezpieczeństwa procesu przetwarzania danych osobowych w tym medycznych.
Katowice, dnia 29.05.2023 r.